Tota l'ESO, a l'hora
del cicle setmanal, s'han ajuntat els dos grups per fer una reunió
d'etapa més general. Aquest tipus de reunió es fan un cop al mes, per
tal de poder tractar temes que englobin tota l'etapa, i no haver de
fer-ho per duplicat, tenint així una continuïtat.
L'ordre
del dia de l'etapa ha estat parlar dels diferents casos d'absències d'alumnat ESO amb els que s'estan trobant aquest any i veure els passos que
s'han de fer i els que s'estan fent; i posar al dia els canvis a nivell
de PI's i mesures de suport per tal que tots els mestres siguin
conscients a l'hora d'avaluar i que tinguin constància de les noves
modificacions i canvis.
Les responsables de la USEE han
repartit un quadre molt ben elaborat, per cada un dels professors, on
estaven recollits tots els alumnes amb les seves mesures, els seus
diagnòstics, l'adaptació de les matèries, etc. Aquest quadre el tenen
penjat a nivell DRIVE per tal de poder anar fent els canvis que vagin
sorgint més fàcilment, i tothom hi pugui accedir en qualsevol moment
determinat.
SENSACIONS: Realment, ja parlant com a mestra,
no sóm conscients de la quantitat d'aspectes que hem de tenir en compte i
de la gran dedicació que hem de posar en tots els aspectes més enllà de
les classes i de la transmissió d'uns aprenentatges. Realment hem de
conèixer i saber aplicar una gran quantitat de protocols i passos, que
disten de les assignatures, i que s'amplien fora l'escola, amb la
relació que hem de tenir amb centres, especialistes, unitats... Avui,
agafant un rol més d'observadora, m'he pogut donar compte de tots
aquests aspectes, i m'ha fet reflexionar molt.
Tota la raó, és increible la quantita de protocols que s'han de fer per tal de arribar a aconsegur segions quines coses. A vegades sembla molt fàcil però és un procés costós en certs moments. És una feinada!
ResponderEliminar