Primeres accions...
El primer dia pròpiament dit, ja em
vaig introduir al treball amb un dels alumnes dins de l’aula ordinària. Vam
estar fent llengua castellana, sense seguir el ritme de l’aula de la resta de
companys, però si fent que es sentís partícip de compartir espai i matèria
treballada. La meva tutora del centre, em va comentar abans de començar les
pràctiques, que les feines que fes amb aquest alumne, podria preparar-les jo,
sempre sota la seva supervisió, però que així ja anava agafant més tasques a
diferència del pràcticum I. El primer dia em va anar bé per observar-lo, veure
el nivell que tenia, i les exigències que li podia demanar. Haurem de fer un
treball senzill, que aniré complicant a mesura que vagi veient com se n’ensurt,
però sobretot, les feines les haurem de fer força plegats i hi hauré d’estar-hi
a sobre, ja que es distreu amb facilitat.
SENSACIONS: El fet
que la psicopedagoga m’hagi confiat aquesta feina m’agrada. Tot i que sigui
sota la seva supervisió, sempre és de bon grat que et deixin participar, i que
recolzin les feines que tu proposes. A més, em dóna tota la tranquil·litat que
ella en porti un control i que la decisió final sigui la seva.
Em sembla molt interessant aquesta sessió, està bé que la psicopedagoga et deixi fer intervencions directes amb els nens.
ResponderEliminar