Treball individualitzat a l’aula ordinària amb dos alumnes de 1r
ESO
He entrat per primera vegada a l’aula ordinària, per a fer
l’atenció individualitzada de dos alumnes de la USEE que no
segueixen el ritme dels companys, i tenen el seu pla individualitzat.
La professora en qüestió, m’ha mostrat el que havia de treballar,
i de seguida ens hi hem posat. Tot i situar-me al costat d’un
d’ells, què és, el que més problemàtica pot aportar, m’he anat
aixecant i treballant amb els dos, atenent a les diferents demandes i
impulsant-los a fer la feina, tot i què no mostraven masses ganes. He vist
que són nens molt poc autònoms, i que necessiten d’una constant
atenció i ajuda, per tal que duguin a terme les feines encomanades.
SENSACIONS: M’ha agradat veure com la resta de companys no s’ha
incomodat per la meva presència i no s’han estranyat en cap moment
de l’ajuda que aquests nens rebien. Això demostra la naturalitat
amb que la resta dels companys viuen la USEE de l’escola. Aquesta
situació ja me la va explicar la Psicopedagoga, comentant-me que
s’havia fet un treball a les assemblees dels diferents cursos de la
ESO, per tal de respondre a curiositats, dubtes i preguntes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario